Želite san iz snova?

Symphony dusek uz popust i poklon

Želite san iz snova? Ovo su savršeni uslovi za to

 

Iako ste savršeno umorni, čini Vam se da ste rasterećeni i već ste zašli u sitne sate, ipak ne možete da zaspete? Ili, još
gore- budite se nakon više sati sna, a osećate se kao da niste oka sklopili? Verovali ili ne, broj je faktora koji mogu da
utiču na ometanje sna, a ponekad je dovoljna samo sitnica da Vas bespotrebno drži u polu-budnom stanju tokom
cele noći.

MLILY Vam predstavlja nekoliko predloga koji će pomoći da uslove za spavanje dovedete do savršenstva.

harris_3130

  1. Neka Vaša spavaća soba bude u potpunom mraku. Ukoliko je potrebno, koristite zavese za zamračivanje ili
    masku za spavanje.
  2. Uverite se da u Vašoj spavaćoj sobi nije pretoplo, ali ni prehadno. Najbolja temperatura za spavanje je 16-18 °C.
  3. Ne gomilajte stvari u sobi u kojoj spavate. Primera radi, garderobu držite u garderoberu ili dnevnoj sobi, knjige
    vratite na svoje mesto i slično.
  4. Ne tretirajte svoju spavaću sobu kao “nastavak” dnevne sobe ili kancelarije. Izbegavajte držanje televizora ili
    kompjutera u spavaćoj sobi, kao i tableta ili bilo čega drugog što poseduje LED displej (uključujući i časovnike).
  5. Obogatite svoju spavaću sobu sitnicama koje Vam donose radost-fotografijama voljenih ili umetničkim delima
    koja Vam se dopadaju. Tako ćete sobu doživljavati kao svoj lični kutak i sinonim za sigurnost i opuštenost.
  6. Pokušajte da izbegnete jarke boje, kao što je crvena, primera radi. Ova boja je veoma stimulativna i otežaće
    pokušaje da utonete u san. Umesto jarkih boja, pokušajte sa pastelnim bojama. Ukoliko već želite nešto
    tamnije, neka to bude zelena ili teget.
  7. Čak i neki mirisi mogu da utiču na Vaše raspoloženje i opuštenost i pomognu (ili odmognu) pokušajima da se
    probudite savršeno odmorni. Sada su dostupni brojni mirisi dizajnirani specijalno za prskanje jastuka ili
    posteljine, a odlično rešenje su i mirišljavi štapići i mirišljava esencijalna ulja. Miris geranijuma ili lavande ni
    slučajno se ne preporučuje za korišćenje u sobi u kojoj spava trudnica ili u kojoj borave deca.
  8. Zastanite malo i obratite pažnju na svoju spavaću sobu. Pokušajte da shvatite šta ona govori o Vama i zbog čega
    je Vaša dužnost i obaveza da brinete o sobi u kojoj spavate, odnosno svom celokupnom zdravlju.
  9. Neka Vaš krevet bude savršeno udoban, prema Vašim merilima – mekši, srednji ili čvršći – izbor je samo Vaš.
    Ipak, ono što je neophodno jeste da krevet pruža pravilnu i dovoljnu potporu, kako bi Vaša kičma ostala zdrava
    i pravilno oblikovana.

 

Ne zaboravite – čak trećinu života provedemo u spavanju i zbog toga ne žalite za uloženim trudom u pravo okruženje za san.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *