Vaše telo će biti zahvalno: 7 ključnih zona kojima treba posebna pažnja

Brz tempo života, previše hodanja, previše ležanja, previše vožnje, neudobni kreveti, celodnevno sedenje na
neudobnim stolicama, sve to uzima danak koji će Vaše telo veoma snažno osetiti, pre ili kasnije.

Zbog toga je veoma važno znati koje su ključne regije tela, zbog čega su važne, šta ih pogađa, ali i kako ih možete
zaštititi.

Hodanje, vožnju i sedenje teško da možemo izbeći, ali možemo izbeći loše spavanje i time pomoći svom telu i svom
zdravlju.

Saznajte kojih je to 7 najvažnijih regija tela i zbog čega memorijska pena sjajno utiče na njih, a mi Vam predlažemo
proizvode uz koje ćete uživati, buditi se odmorni i sveži, a Vaše telo će se podmladiti:
Tencel 7 zona ergonomski naddušek,
ActiveZone naddušek,
Ergonomic naddušek
,
Ergo set i
Set ActiveZone+Ergonomic naddušek.

 

  1. Regija glave i vrata: Prilagodljiva i odgovarajuća podloga znatno utiče na smanjenje glavobolja, čak i
    migrenoznog tipa, dok pravilno poravnanje i rasterećenje vratnog dela kičme u ležećem položaju može u
    velikoj meri smanjiti bol i ukočenost pogotovo ujutro, nakon buđenja
  2. Regija ramenog pojasa i torakalne kičme: Nepravilna podloga, udružena sa lošom posturom (držanjem)
    tela dovodi do prekomernog pristiska i tenzije u ovoj regiji, što za posledicu može imati trnjenje i neprijatne
    senzacije u rukama, bolne čvoriće u predelu lopatica (miogeloze) ali i iskrivljenja kičme – skolioze i kifoze
  3. Regija lumbalnog pojasa: Optimalna podloga redukuje bolove u donjem delu leđa držeći kičmu u
    optimalnom položaju tokom odmora i sna. Kako je ova regija jedna od najugroženijih kada govorimo o lošoj
    posturi tela i posledicama savremenog načina života, jasan je značaj njeni pravilne posture i kvalitetnog
    ležaja.
  4. Regija karlice: Loša postura (držanje) tela osim što dovodi do krivljenja kičme u lumbalnoj regiji (lumbalne
    lordoze) za posledicu ima i do povećanja inklinacije karlice (narušavanje fiziološkog položaja kičme u odnosu
    na karlicu) što rezultira ukrštenim karličnim sindromom koji je javlja u oko 80% urbane populacije koja
    vodi 
    sedeći način života
  5. Regija kolena i natkolenica: Dobra potpora uz prijatan osećaj blage masaže pomaže relaksaciju mišića
    nadkolenice koji su usled dugog sedenja često skraćeni dok ujedno smanjuje bolove u kolenima, posebno one
    koji su izazvani problemima sa artritisom i istegnućem ligamenata
  6. Regija potkolenica: Mišići potkolenice često bivaju prenapregnuti, pre svega kod ženske populacije, koja
    svakodnevicu ne može zamisliti bez visokih potpetica ali ova grupa mišića usled dugog sedenja (ili hoda u
    štiklama) često biva skraćena, uz ovu prostirku noge postaju lake, odmorne, oticanje nogu postaje
    prošlost 
    čak i nakon celodnevnog sedenja
  7. Regija članaka (skočnih zglobova) i stopala: Odgovarajuća podloga za ležanje olakšava probleme sa
    sindromom “nemirnih nogu”, pomaže odmor i oporavak bolnih i otečenih zglobova i Ahilovom
    tetivom koja je, kao i mišići potkolenice, zbog visoke štikle često toliko skraćena da se osećaj neprijatnosti
    javlja u ravnoj obući.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *