Od čega su napravljeni naši proizvodi?

Naši jastuci, dušeci i naddušeci su izrađeni od najkvalitetnije standardne ili memorijske pene, kao i od posebno dizajnirane i osmišljene kombinacije ova dva materijala, kako bi se postigao vrhunski ugođaj i udobnost. Naša pena se proizvodi u Srbiji, što nam omogućava da sam proces proizvodnje, kao i krajanji rezultat, držimo pod kontrolom, iz čega proizilazi veoma visok kvalitet naših proizvoda.

Šta je memorijska pena?

Memorijska pena je savremeni materijal, koji se može naći u obliku viskoelastične i neelastične pene, a čine je otvorene ćelije koje imaju sposobnost da prenose svoj vazdušni pritisak susednim ćelijama. Upravo zbog toga je omogućeno ravnomerno raspoređivanje pritiska, što ima brojne blagodeti za ljudsko telo.

Ono po čemu je najpoznatija jeste upravo njena prilagodljivost, odnosno sposobnost da se prilagodi svakom obliku, položaju i težini.

 

Po čemu se razlikuju različite vrste pene?

 Standardna i memorijska pena se, za početak, razlikuju po svom sastavu i karakteristikama. Iako su i jedna i druga poliuretanske pene, standardna pena je zadužena za čvrstoću, potporu i prozračenost, dok je uloga memorijske pene da pruži mekoću i prilagodljivost.

Mi proizvodimo četiri vrste standardne pene i čak šest vrsta memorijske pene. One se međusobno razlikuju po gustini, odnosno čvrstoći.

Ipak, kvalitet svih naših pena je jednako sjajan.

 

Jesu li naši proizvodi testirani?

Celokupan MLILY asortiman je proveren i testiran, što Vam garantuju Oeko Tex, ISO 9001:2015 i BSCI (u procesu) sertifikati- pokazatelji da su naši proizvodi napravljeni u skladu sa najvišim međunarodnim standardima i kriterijumima, te da ne sadrže štetne i toksične materije.

 

Kako se održavaju naši proizvodi?

Većina MLILY proizvoda dolazi u navlaci koja se lako uklanja, mašinski je periva i izrađena od visokokvalitetnih materijala.  Takođe, na svakom našem proizvodu je naznačeno detaljno uputstvo za pravilno održavanje.

Veoma je bitno redovno rotirati dušeke i naddušeke ( optimalno jednom u 6 meseci), kako bi se pritisak pravilno raspoređivao i volumen proizvoda ostao nepromenjen.

Jednako je važno i sačekati da se proizvod dekompresuje u potpunosti, kako bi svež vazduh napunio ćelije pene i omogućio dostizanje pune veličine. Ukoliko se proizvod koristi pre preporučenog vremena čekanja ( optimalno barem 6 časova), postoji mogućnost da se pena neće dekompresovati pravilno, što kasnije može izazvati deformacije.

Uzevši u obzir da pena ne sme da se pere, veoma je bitno povremeno provetriti proizvod.

Ipak, nemogućnost pranja pene ne bi trebalo da Vas brine, jer pena nije sredina pogodna za razvijanje mikroorganizama, pa je redovno pranje navlake i provetravanje jezgra sasvim dovoljno.

 

Da li memorijska pena sme da se pere?

Ne, memorijska pena ne sme da se pere. Zbog svog jedinstvenog ćelijskog sastava može da izgubi svoj oblik i prilagodljivost nakon tretiranja vodom.

Koliko je potrebno kompresovanom proizvodu da dostigne svoju punu veličinu nakon otpakivanja?

Kompresovanim MLILY proizvodima od memorijske pene je potrebno od 6 do 24 časa da dostignu svoju originalnu veličinu. U nekim slučajevima može biti potrebno nešto duže, ali nikako duže od 72 sata.

Veoma je važno da se proizvod dekompresuje u provetrenoj, ne previše toploj prostoriji, kako bi razvijanje pene bilo što brže.

Mogu li se naši proizvodi naručiti u nestandardnim dimenzijama?

Da. U tom slučaju, na izradu se čeka oko 21-30 dana. Takođe, ukoliko je proizvod koji Vas interesuje trenutno na akciji, isti proizvod u dimenzijama u kojima nije ponuđen na sajtu neće imati akcijsku cenu.

Na koji način se dostavljaju MLILY proizvodi i koji je rok za isporuku?

Poručene proizvode će Vam isporučiti dostavna služba City Express, uz najpovoljnije cene dostave. Rok za isporuku je do 2-5 radnih dana, od trenutka kada Vam potvrdimo porudžbinu, za odmah dostupne proizvode. Za sve druge proizvode rok dostave je naveden na stranici proizvoda.

Ipak, u određena manja mesta u Srbiji kurirske službe vrše dostavu prema sopstvenom rasporedu, prema kojem će biti dostavljena i Vaša porudžbina.

Ukoliko se radi o proizvodu koji nekim slučajem trenutno nemamo na stanju, vreme isporuke je od 31-30 radnih dana, o čemu ćemo Vas odmah obavestiti.

 

 

Na koje sve načine možete platiti svoju porudžbinu?

Svoju porudžbinu možete platiti standardnom uplatnicom, pouzećem, čekovima građana, virmanski ili elektronskim bankingom, platnom karticom ili administrativnom zabranom.

Sve vrste plaćanja (osim Diners kartice, za sada) moguće su i za kupovinu u prodajnom salonu i za kupovinu putem interneta.

Omogućili smo svojim kupcima da kupovina u Mlily prodavnicama bude jedno prijatno, lako i opuštajuće iskustvo.

Detaljnije o načinima plaćanja možete videti na načini plaćanja.

 

Kako možete reklamirati proizvod koji ste kupili?

Ukoiko je kupljeni proizvod oštećen, prema stavkama iz odeljka garancija, možete nas kontaktirati na e-mail adresu info@mlily.rs, ili pozivom na broj  021/382-37-56.

Kada možete očekivati refundaciju?

Refundaciju kompletnog iznosa koji ste platili prilikom kupovine MLILY proizvoda možete očekivati u roku od najviše 14 dana.

Koliko traje garancija, a koliko probni period?

Garancija na naša jezgra dušeka, naddušeka i jastuka je 2 godine.  Probni period za jastuke, dušeke i naddušeke iznosi 15 dana.

Kako funkcioniše probni period?

U slučaju da niste zadovoljni kupljenim proizvodom, možete ga vratiti u propisanom roku od 15 dana, uz potpunu refundaciju vrednosti kupljenog proizvoda. Neophodno je da nas kontaktirate, nakon čega ćete prema dogovoru poslati proizvod nazad istom kurirskom službom i dostaviti nam broj Vašeg tekućeg računa. Iznos cene kupljenog proizvoda će Vam biti refundiran odmah po prijemu robe. Proizvod ne sme biti vidno upotrebljavan, prljav, pocepan, ili oštećen na bilo koji drugi način. Nije neophodno da bude vraćen u originalnoj ambalaži. Proizvod će se prihvatiti samo i isključivo ukoliko uz njega priložite originalnu dokumentaciju- fakturu i fiskalni račun, kao i Obrazac za odustanak koji možete skinuti ovde.

Troškovi dostave se ne refundiraju.

Ko snosi troškove dostave u slučaju vraćanja robe u toku probnog perioda?

U ovom slučaju, troškove dostave snosi kupac.