Često postavljana pitanja

Pitanja o proizvodima

Od čega su napravljeni naši proizvodi?
Naši jastuci, dušeci i naddušeci su izrađeni od najkvalitetnije standardne ili memorijske pene, kao i od posebno dizajnirane i osmišljene kombinacije ova dva materijala, kako bi se postigao vrhunski ugođaj i udobnost. Naša pena se proizvodi u Srbiji, što nam omogućava da sam proces proizvodnje, kao i krajanji rezultat, držimo pod kontrolom, iz čega proizilazi veoma visok kvalitet naših proizvoda.
Šta je memorijska pena?
Memorijska pena je savremeni materijal, koji se može naći u obliku viskoelastične i neelastične pene, a čine je otvorene ćelije koje imaju sposobnost da prenose svoj vazdušni pritisak susednim ćelijama. Upravo zbog toga je omogućeno ravnomerno raspoređivanje pritiska, što ima brojne blagodeti za ljudsko telo. Ono po čemu je najpoznatija jeste upravo njena prilagodljivost, odnosno sposobnost da se prilagodi svakom obliku, položaju i težini.
Po čemu se razlikuju različite vrste pene?
Standardna i memorijska pena se, za početak, razlikuju po svom sastavu i karakteristikama. Iako su i jedna i druga poliuretanske pene, standardna pena je zadužena za čvrstoću, potporu i prozračenost, dok je uloga memorijske pene da pruži mekoću i prilagodljivost. Mi proizvodimo četiri vrste standardne pene i čak šest vrsta memorijske pene. One se međusobno razlikuju po gustini, odnosno čvrstoći. Ipak, kvalitet svih naših pena je jednako sjajan.

Sigurnost Mlily proizvoda

Jesu li naši proizvodi testirani?
Celokupan MLILY® asortiman je proveren i testiran, što Vam garantuju Oeko Tex, ISO 9001:2015 sertifikati- pokazatelji da su naši proizvodi napravljeni u skladu sa najvišim međunarodnim standardima i kriterijumima, te da ne sadrže štetne i toksične materije.
Kakva je politika kvaliteta MLILY® proizvoda?
HealthCare Europe d.o.o. utvrđuje Politiku kvaliteta radi obezbeđenja da će proizvodi koje proizvodi i isporučuje ispunjavati iskazane i realne zahteve korisnika kao i zahteve važećih zakona i propisa. Cilj HealthCare Europe je da postane i ostane vodeće preduzeće na tržištu u pogledu proizvodnje PU pene i proizvoda od PU pene i kvaliteta proizvoda koji su predmet proizvodnje. Ovaj cilj HealthCare Europe ostvaruje sprovođenjem i stalnim poboljšavanjem sistema menadžmenta kvalitetom usaglašenog sa zahtevima standarda ISO 9001:2015,
Šta obuhvata ISO 9001:2015?
Mere za povećanje zadovoljenja korisnika, Stalnu modernizaciju internih resursa Ostvarenje liderske uloge i posvećenost rukovodstva, Aktivno učešće zaposlenih u planiranju, sprovođenju i vrednovanju svih aktivnosti u procesu proizvodnje PU pene i proizvoda od PU pene , Utvrđivanje i upravljanje procesima koji doprinose zadovoljstvu korisnika Stalno poboljšanje kvaliteta proizvodnje PU pene i proizvoda od PU pene Odlučivanja na osnovu prikupljenih i analiziranih podataka koji se odnose na proizvode i procese pružanja usluge, Razvijanju partnerskih odnosa sa isporučiocima. Politika je saopštena da se razume i primenjuje unutar organizacije Politika je održavana i dostupna relevantnim zainteresovanim stranama

Održavanje Mlily proizvoda

Kako se održavaju naši proizvodi?
Većina MLILY® proizvoda dolazi u navlaci koja se lako uklanja, mašinski je periva i izrađena od visokokvalitetnih materijala. Takođe, na svakom našem proizvodu je naznačeno detaljno uputstvo za pravilno održavanje. Veoma je bitno redovno rotirati dušeke i naddušeke ( optimalno jednom u 6 meseci ), kako bi se pritisak pravilno raspoređivao i volumen proizvoda ostao nepromenjen. Jednako je važno i sačekati da se proizvod dekompresuje u potpunosti, kako bi svež vazduh napunio ćelije pene i omogućio dostizanje pune veličine. Ukoliko se proizvod koristi pre preporučenog vremena čekanja ( optimalno barem 48 časova), postoji mogućnost da se pena neće dekompresovati pravilno, što kasnije može izazvati deformacije. Uzevši u obzir da pena ne sme da se pere, veoma je bitno povremeno provetriti proizvod. Ipak, nemogućnost pranja pene ne bi trebalo da Vas brine, jer pena nije sredina pogodna za razvijanje mikroorganizama, pa je redovno pranje navlake i provetravanje jezgra sasvim dovoljno.
Da li memorijska pena sme da se pere?
Ne, memorijska pena ne sme da se pere. Zbog svog jedinstvenog ćelijskog sastava može da izgubi svoj oblik i prilagodljivost nakon tretiranja vodom.
Koliko je potrebno kompresovanom proizvodu da dostigne svoju punu veličinu nakon otpakivanja?
Kompresovanim MLILY® proizvodima od memorijske pene je potrebno od 6 do 24 časa da dostignu svoju originalnu veličinu. U nekim slučajevima može biti potrebno nešto duže, ali nikako duže od 72 sata. Veoma je važno da se proizvod dekompresuje u provetrenoj, ne previše toploj prostoriji, kako bi razvijanje pene bilo što brže.
Kakva podloga za dušek se preporučuje?
Preporučuje se korišćenje na latoflex letvicama, kao podlozi, čiji razmak nije veći od 5 cm. Da li memorijska pena sme da se pere?

Dostava, plaćanje, garancija

Na koji način se dostavljaju MLILY® proizvodi i koji je rok za isporuku?
Poručene proizvode će Vam isporučiti dostavna služba PostExpress, uz najpovoljnije cene dostave. Rok za isporuku je do 5 radnih dana, od trenutka kada Vam potvrdimo porudžbinu, za odmah dostupne proizvode. Ipak, u određena manja mesta u Srbiji kurirske službe vrše dostavu prema sopstvenom rasporedu, prema kojem će biti dostavljena i Vaša porudžbina. Troškove dostave plaća kupac. Dostava se vrši samo na teritoriji Republike Srbije.
Na koje sve načine možete platiti svoju porudžbinu?
Svoju porudžbinu možete platiti standardnom uplatnicom, pouzećem, virmanski ili elektronskim bankarstvom ili platnom karticom. Sve vrste plaćanja moguće su i za kupovinu u prodajnom salonu i za kupovinu putem interneta, dok u maloprodajnim salonima možete platiti i čekovima građana ili administrativnom zabranom, ukoliko postoji potpisan Ugovor između naše kompanije i kompanije u kojoj ste zaposleni. Omogućili smo svojim kupcima da kupovina u Mlily prodavnicama bude jedno prijatno, lako i opuštajuće iskustvo.
Kako možete reklamirati proizvod koji ste kupili?
Ukoliko je kupljeni proizvod oštećen, prema stavkama iz odeljka garancija, možete nas kontaktirati na e-mail adresu info@mlily.rs, ili pozivom na broj 022 215 26 11