NAJČEŠĆA PITANJA

Od čega su napravljeni naši proizvodi?

Naši jastuci, dušeci i naddušeci su izrađeni od najkvalitetnije standardne ili memorijske pene, kao i od posebno dizajnirane i osmišljene
kombinacije ova dva materijala, kako bi se postigao vrhunski ugođaj i udobnost. Naša pena se proizvodi u Srbiji, što nam omogućava da
sam proces proizvodnje, kao i krajanji rezultat, držimo pod kontrolom, iz čega proizilazi veoma visok kvalitet naših proizvoda.

Šta je memorijska pena?

Memorijska pena je savremeni materijal, koji se može naći u obliku viskoelastične i neelastične pene, a čine je otvorene ćelije koje imaju
sposobnost da prenose svoj vazdušni pritisak susednim ćelijama. Upravo zbog toga je omogućeno ravnomerno raspoređivanje pritiska,
što ima brojne blagodeti za ljudsko telo.

Ono po čemu je najpoznatija jeste upravo njena prilagodljivost, odnosno sposobnost da se prilagodi svakom obliku, položaju i težini.

 

Po čemu se razlikuju različite vrste pene?

Standardna i memorijska pena se, za početak, razlikuju po svom sastavu i karakteristikama. Iako su i jedna i druga poliuretanske pene,
standardna pena je zadužena za čvrstoću, potporu i prozračenost, dok je uloga memorijske pene da pruži mekoću i prilagodljivost.

Mi proizvodimo četiri vrste standardne pene i čak šest vrsta memorijske pene. One se međusobno razlikuju po gustini, odnosno čvrstoći.
Ipak, kvalitet svih naših pena je jednako sjajan.

 

Jesu li naši proizvodi testirani?

Celokupan MLILY®  asortiman je proveren i testiran, što Vam garantuju Oeko TexISO 9001:2015 sertifikati- pokazatelji da su naši proizvodi
napravljeni u skladu sa najvišim međunarodnim standardima i kriterijumima, te da ne sadrže štetne i toksične materije.

 

Kakva je politika kvaliteta MLILY®  proizvoda?

HealthCare Europe d.o.o. utvrđuje Politiku kvaliteta radi obezbeđenja da će proizvodi koje proizvodi i isporučuje ispunjavati iskazane i
realne zahteve korisnika kao i zahteve važećih zakona i propisa. Cilj HealthCare Europe je da postane i ostane vodeće preduzeće na tržištu
u pogledu proizvodnje PU pene i proizvoda od PU pene i kvaliteta proizvoda koji su predmet proizvodnje. Ovaj cilj HealthCare Europe
ostvaruje sprovođenjem i stalnim poboljšavanjem sistema menadžmenta kvalitetom usaglašenog sa zahtevima standarda

ISO 9001:2015,

što obuhvata:

  • Mere za povećanje zadovoljenja korisnika,
  • Stalnu modernizaciju internih resursa
  • Ostvarenje liderske uloge i posvećenost rukovodstva,
  • Aktivno učešće zaposlenih u planiranju, sprovođenju i vrednovanju svih aktivnosti u procesu proizvodnje PU pene i
    proizvoda od PU pene ,
  • Utvrđivanje i upravljanje procesima koji doprinose zadovoljstvu korisnika
  • Stalno poboljšanje kvaliteta proizvodnje PU pene i proizvoda od PU pene
  • Odlučivanja na osnovu prikupljenih i analiziranih podataka koji se odnose na proizvode i procese pružanja usluge,
  • Razvijanju partnerskih odnosa sa isporučiocima.
  • Politika je saopštena da se razume i primenjuje unutar organizacije
  • Politika je održavana i dostupna relevantnim zainteresovanim stranama

POLITIKU KVALITETA POGLEDAJTE NA OVOM LINKU

 

Kako se održavaju naši proizvodi?

Većina MLILY®  proizvoda dolazi u navlaci koja se lako uklanja, mašinski je periva i izrađena od visokokvalitetnih materijala.  Takođe, na
svakom našem proizvodu je naznačeno detaljno uputstvo za pravilno održavanje.

Veoma je bitno redovno rotirati dušeke i naddušeke ( optimalno jednom u 6 meseci ), kako bi se pritisak pravilno raspoređivao i volumen
proizvoda ostao nepromenjen.

Jednako je važno i sačekati da se proizvod dekompresuje u potpunosti, kako bi svež vazduh napunio ćelije pene i omogućio dostizanje pune
veličine. Ukoliko se proizvod koristi pre preporučenog vremena čekanja ( optimalno barem 48 časova), postoji mogućnost da se pena neće
dekompresovati pravilno, što kasnije može izazvati deformacije.

Uzevši u obzir da pena ne sme da se pere, veoma je bitno povremeno provetriti proizvod.

Ipak, nemogućnost pranja pene ne bi trebalo da Vas brine, jer pena nije sredina pogodna za razvijanje mikroorganizama, pa je redovno
pranje navlake i provetravanje jezgra sasvim dovoljno.

Preporučuje se korišćenje na latoflex letvicama, kao podlozi, čiji razmak nije veći od 5 cm.

Da li memorijska pena sme da se pere?

Ne, memorijska pena ne sme da se pere. Zbog svog jedinstvenog ćelijskog sastava može da izgubi svoj oblik i prilagodljivost nakon tretiranja
vodom.

Koliko je potrebno kompresovanom proizvodu da dostigne svoju punu veličinu nakon otpakivanja?

Kompresovanim MLILY®  proizvodima od memorijske pene je potrebno od 6 do 24 časa da dostignu svoju originalnu veličinu. U nekim
slučajevima može biti potrebno nešto duže, ali nikako duže od 72 sata.

Veoma je važno da se proizvod dekompresuje u provetrenoj, ne previše toploj prostoriji, kako bi razvijanje pene bilo što brže.

Na koji način se dostavljaju MLILY®  proizvodi i koji je rok za isporuku?

Poručene proizvode će Vam isporučiti dostavna služba Bex Express, uz najpovoljnije cene dostave. Rok za isporuku je do 5 radnih dana,
od trenutka kada Vam potvrdimo porudžbinu, za odmah dostupne proizvode.

Ipak, u određena manja mesta u Srbiji kurirske službe vrše dostavu prema sopstvenom rasporedu, prema kojem će biti dostavljena i Vaša
porudžbina.

Troškove dostave plaća kupac.

 

Dostava se vrši samo na teritoriji Republike Srbije.

 

Na koje sve načine možete platiti svoju porudžbinu?

Svoju porudžbinu možete platiti pouzećem i  platnom karticom.

Omogućili smo svojim kupcima da kupovina u Mlily prodavnicama bude jedno prijatno, lako i opuštajuće iskustvo.

 

Kako možete reklamirati proizvod koji ste kupili?

Ukoiko je kupljeni proizvod oštećen, prema stavkama iz odeljka garancija, možete nas kontaktirati na e-mail adresu info@mlily.rs, ili
pozivom na broj  066 822 67 50

 

Kada možete očekivati refundaciju?

Refundaciju kompletnog iznosa koji ste platili prilikom kupovine MLILY®  proizvoda možete očekivati u roku od najviše 14 dana.

 

Koliko traje garancija, a koliko probni period?

Garancija na naša jezgra dušeka je 3 godine za dušeke iz Mlily kolekcije odnosno 2 godine za dušeke iz Essence sleep kolekcije, dok je zakonski period za reklamiranje naddušeka i jastuka 2 godine.
Odustanak od kupovine za jastuke, dušeke i naddušeke iznosi 45 dana, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, a koji se odnosi na kupovinu
na daljinu, odnosno preko internet prodavnice.

 

Kako funkcioniše probni period?

U slučaju da niste zadovoljni kupljenim proizvodom, možete ga vratiti u propisanom roku od 45 dana, uz potpunu refundaciju vrednosti
kupljenog proizvoda na daljinu ( putem internet prodavnice). Neophodno je da nas kontaktirate, nakon čega ćete prema dogovoru poslati
proizvod nazad istom kurirskom službom i dostaviti nam broj Vašeg tekućeg računa. Iznos cene kupljenog proizvoda će Vam biti refundiran
u roku od 14 dana. Proizvod ne sme biti vidno upotrebljavan, prljav, pocepan, ili oštećen na bilo koji drugi način. Nije neophodno da
bude vraćen u originalnoj ambalaži. Proizvod će se prihvatiti samo i isključivo ukoliko uz njega priložite originalnu dokumentaciju- fiskalni račun (moguće je poslati i kopiju), kao i Obrazac za odustanak koji možete skinuti ovde.

Troškovi dostave se ne refundiraju.

 

Ko snosi troškove dostave u slučaju vraćanja robe u toku probnog perioda?

U ovom slučaju, troškove dostave snosi kupac.

 

 

Koristimo kolačiće da personalizujemo sadržaj i oglase, da obezbedimo funkcije društvenih medija i analiziramo naš saobraćaj. Takođe delimo informacije o vašem korišćenju našeg sajta sa našim partnerima za društvene medije, oglašavanje i analitiku. View more
Cookies settings
Prihvati
Politika privatnisti i politika kolačića
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

POLITIKA PRIVATNOSTI

Svako lice koje pristupa sajtu mlily.rs i svim njegovim sadržajima se smatra Korisnikom. Ovom politikom privatnosti uređuje se način na koji veb sajt MLILY prikuplja, koristi, održava i objavljuje informacije koje prikuplja od korisnika sajta (u daljem tekstu, "Korisnik") preko mlily.rs sajta ili odredišnih strana u vlasništvu Mlily sajta (u daljem tekstu "Sajt"). Ova politika privatnosti se odnosi na Sajt i sve proizvode i usluge koje nudimo. Vaši lični podaci se nikada neće zloupotrebljavati, na bilo koji način. Podaci koje nam poverite nikada neće biti prodati trećim licima – sem ukoliko se tako nešto ne zahteva od nas zakonom. Omogućili smo da se u svakom momentu brzo i jednostavno možete odjaviti ukoliko odlučite da više ne želite da primate imejl obaveštenja od nas a imejlove od nas ćete uvek dobijati jedino ukoliko ste se dobrovoljno prijavili za prijem istih.

Lični identifikacioni podaci – prikupljanje, korišćenje i tajnost podataka o ličnosti

MLILY prikuplja lične, identifikacione, podatke od Korisnika na različite načine, uključujući, ali ne ograničavajući se, kada Korisnici posećuju naš Sajt, registruju na Sajtu, vrše kupovinu na Sajtu, prijavljuju se na imejl obaveštenja, popunjavaju formulare, ili vrše bilo koju aktivnosti na Sajtu a u vezi sa proizvodima, uslugama, funkcijama ili resursima dostupnim na Sajtu. Podacima o ličnosti smatraju se oni podaci koji otkrivaju vaš identitet, kao što su Vaše ime, prezime, adresa, broj telefona ili imejl. Ove podatke tražimo od Korisnika isključivo uz dozvolu i saglasnost Korisnika a za potrebe kupovine proizvoda na sajtu ili prijave za imejl obaveštenja. Za slučaj prijave za imejl obaveštenja od korisnika tražimo samo važeću imejl adresu jer je to minimum podataka koji nam je potreban da pomenutu uslugu pružimo Korisniku. Lične informacije Korisnika Sajt prikuplja samo ukoliko je Korisnik dobrovoljno dostavio takve informacije. Korisnici uvek mogu da odbiju da pruže identifikacione informacije, osim što u tim slučajevima mogu biti ali nisu nužno uskraćeni za neke podatke ili aktivnosti na Sajtu. Korisnici mogu posetiti Sajt anonimno. Podaci o ličnosti se koriste i za potrebe potrošačkih usluga poput odgovora na pitanja adresirana na korisničku podršku Sajta. Odgovori u cilju pružanja informacija o proizvodima, uslugama, rešavanja tehničkih poteškoća, reklamacija na proizvode, povrata robe unutar roka definisanog Zakonom o zaštiti potrošača, podrazumevaju korišćenje nekog od ličnih podatka Korisnika a u cilju ispunjavanja ugovornih i zakonskih obaveza ka Korisniku. Sa saglasnošću Korisnika (gde je potrebno), Sajt koristi podatke o ličnosti da bi Korisniku dostavili informacije o aktuelnim proizvodima ili uslugama (marketinške komunikacije, kampanje ili promocije). Ovo se može uraditi putem imejla, oglasa, SMS poruka, telefonskih poziva i/ili pisma a u meri u kojoj to dopuštaju važeći zakoni. Neke od kampanja i promocija se pokreću na stranicama trećih lica i/ili na društvenim mrežama. Plaćanje platnim karticama je omogućeno i odvija se u potpunosti na stranici Raiffeisen banke i njihovog procesora. Podaci su zaštićeni i Sajt ni u jednom trenutku procesa nema podatke o broju kartice Korisnika niti te podatke čuva i skladišti na bilo koji način.

Zaštita podataka i njihova bezbednost

Mlily Sajt lične podatke koristi isključivo u cilju administracije sajta, kako bismo Korisniku omogućili pristup posebnim informacijama, za komunikaciju i/ili u cilju isporuke kupljene robe. Pristup podacima o ličnosti imaju samo osobe koje se bave administracijom Sajta i osobe zadužene za slanje i otpremu robe koje na uvid dobijaju minimum neophodnih informacija potrebnih za slanje i isporuku robe. Sajt ne prodaje, trguje ili iznajmljuje Korisničke lične identifikacione podatke trećim licima niti na tržištu. Zaposleni su u obavezi da poštuju poverljivost podataka Korisnika i odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti. Sajt preduzima sve mere kako bi maksimalno osigurao podatke o ličnosti od gubitka, uništavanja, izmena, falsifikovanja, manipulacije, neovlašćenog pristupa ili upotrebe. Mlily Sajt se obavezuje da tokom pružanja usluge informacionog društva i minimum 30 dana nakon prestanka pružanja usluge čuva podatke o korisniku usluge informacionog društva, a naročito podatke o IP adresi sa koje korisnik pristupa uslugama informacionog društva tog pružaoca.

Identifikacioni podaci koji nisu lične prirode – informacije koje se beleže automatski

Kada Korisnik pristupi Sajtu, prikupljaju se informacije koje se ne smatraju ličnim. Sajt ima pravo prikupljanja identifikacionih podataka o Korisniku koji nisu lične prirode u svakom trenutku njegove interakcije sa Sajtom. Ne-lični identifikacioni podaci mogu uključiti ime pretraživača, tip računara i tehničke informacije o Korisnicima sredstava za priključenje na našem Sajtu, kao što je operativni sistem, Internet provajder koji koriste i druge slične informacije. Podaci prikupljeni na ovaj način se upotrebljavaju u cilju održavanja sajta, poboljšanja njegovog sadržaja i funkcionalnosti. Podaci prikupljeni na ovaj način se ne razmatraju detaljni niti se ustupaju na uvid ili korišćenje trećim licima.

Kako koristimo prikupljene informacije

Sajt može prikupljati i koristiti lične podatke Korisnika u sledeće svrhe:
  • U cilju poboljšanja usluga koje pružamo
    • Informacije koje prikupljamo pomažu nam da efikasnije odgovorimo na vaše zahteve korisničkoj službi i podršci
  • Za personalizaciju iskustva korisnika
    • Možemo iskoristiti informacije dobijene na gore navedeni način da shvatimo kako naši Korisnici (kao grupa) koriste proizvode, usluge i resurse koji se nalaze na Sajtu. Koristimo vaše podatke o ličnosti (I) da Korisniku pružimo ciljano oglašavanje i prilagođen sadržaj, i (II) da bismo vam dozvolili da učestvujete u interaktivnim funkcijama, kada odlučite da to učinite. Primer: Korisnički ID za prijavu/adresu imejla ili nadimak, može ostati zapamćen kako bi se Korisnik brže prijavio na Sajt sledeći put kada poseti mlily.rs ili tako da može lako povratiti artikle koje je Korisnik ranije stavio u korpu za kupovinu. Na osnovu ove vrste informacija i uz Vašu saglasnost (gde je potrebno), takođe pokazujemo i određeni sadržaj ili promocije koji su prilagođene vašim pokazanim interesovanjima a na osnovu dosadašnjeg ponašanja na Sajtu.
  • U cilju unapređenja Sajta
    • Možemo koristiti povratne informacije koje navedete za poboljšanje naših proizvoda i usluga. Koristimo vaše podatke o ličnosti (I) da analiziramo želje i navike Korisnika (kao grupe), (II) da predvidimo potrebe Korisnika na osnovu naše analize vašeg profila, (III) da poboljšamo i personalizujemo vaše iskustvo na našim veb stranicama
  • U cilju pokretanja promocija, takmičenja, istraživanja ili drugih funkcija Sajta
    • Slanje Korisnicima informacija koje su prethodno pristali da prime o temama njihovog interesovanja
  • Za slanje periodičnih poruka elektronske pošte
    • Ako Korisnici odluče da se opredele za našu primanje imejl obaveštenja te se registruju na listu primalaca obaveštenja, ovaj vid komunikacije koristimo za slanje informacija o aktuelnostima, proizvodima, promocijama, kampanjama i novinama na Sajtu. Takođe, imejl se može koristiti kao kanal komunikacije da odgovorimo na zahteve Korisnika, pitanja, žalbe i/ili druge teme koje su u vezi sa našim poslovanjem a Sajtu je u poslovnom interesu da na takve upite odgovori. Ako u bilo kom trenutku Korisnik želi da se odjavi od prijema imejl obaveštenja i poruka, opcija odjave je uključena, nalazi se u samom dnu poslate poruke i sastavni je deo svakog imejla.

Cookies – kolačići

Kolačići odnosno “cookies” su fajlovi koje hard disk računara privremeno čuva, a koji omogućavaju Sajtu da prepozna Korisnički računar svaki sledeći put kada Korisnik poseti Sajt. Fajlovi prikupljeni na ovaj način koriste se isključivo za sakupljanje informacija i to onih koje se tiču posete Sajtu i načina korišćenja sadržaja Sajta. Korisnici Mlily Sajta mogu u bilo kom trenutku da promene svoje podatke ili opozovu svoju saglasnost za čuvanje ličnih podataka. Kolačiće čuvamo na uređaju korisnika sajta ako su strogo neophodni za rad ovog sajta. Za sve ostale tipove kolačića nam je potrebna saglasnost korisnika sajta.

Maloletnici

Sajt ne traži i ne prikuplja podatke sa namerom kada se radi o licima mlađim od 16 godina. Ukoliko otkrijemo da smo nenamerno prikupili takav podatak, isti će odmah biti uklonjen iz beze podataka. Svesno i sa namerom nikada nećemo uzimati lične podatke maloletnika, niti ih na bilo koji drugi način koristiti i ustupiti trećim licima bez dozvole. Sajt preporučuje roditeljima ili starateljima da nauče decu bezbednom i odgovornom postupanju sa ličnim podacima na Internetu. Maloletnici ne bi trebali da otkrivaju lične podatke bez prethodnog odobrenja i dozvole od strane roditelja ili staratelja.

Čuvanje podataka

Podatke o ličnosti prikupljamo i čuvamo u okviru baze podataka, putem softvera za upravljanje veb sajtom i softvera za slanje imejl marketing poruka.

Prava Korisnika

Korisnik u svakom trenutku ima pravo da:
  • se odjavi sa imejl liste
  • zatraži da pogleda koji su njegovi podaci sačuvani u bazi podataka
  • zatraži da bude zaboravljen (što podrazumeva da se izbrišu svi podaci Korisnika iz baze podataka)

Promene u politici privatnosti

Sajt ima diskreciono pravo da ažurira ovu politiku privatnosti u bilo koje vreme. Kada to učinimo, mi ćemo revidirati ažurirani datum na dnu ove stranice i/ili poslati vam imejl obaveštenje. Preporučujemo Korisnicima da povremeno provere ovu stranicu kako bi bili pravovremeno obavešteni o nastalim promenama. Korisnik će na ovaj način ostati informisan o tome na koji način štitimo lične podatke koje prikupimo. Saglasni ste i prihvatate da je Vaša odgovornost da pregledate ovu politiku privatnosti periodično i postanete svesni modifikacija.

Vaše prihvatanje ovih uslova

Korišćenjem ovog Sajta, prihvatate ovu politiku. Ako se ne slažete sa ovom politikom, molim Vas da ne koristite naš Sajt. Korišćenje Sajta nakon objavljivanja promena u ovoj politici će se smatrati kao Vaše prihvatanje tih promena.

Kontaktirajte nas

Ukoliko imate bilo kakvo pitanje u vezi sa ovom politikom privatnosti, prakse Sajta ili vašom interakcijom sa ovim Sajtom, kontaktirajte nas na: info@mlily.rs
  1. avgust 2019. godine

SVRHA OBAVEŠTENJA O OBRADI PODATAKA O LIČNOSTI

Ovim Obaveštenjem o obradi podataka o ličnosti korisnika (u daljem tekstu: Obaveštenje) informišu se korisnici sajta Mlily.rs (u daljem tekstu: Servis) o svim relevantnim informacijama koje se tiču obrade podataka o ličnosti korisnika. Servis se za korisnike nalazi na Internet adresi mlily.rs. Imajući u vidu zakonsku regulativu iz oblasti privatnosti ličnih podataka fizičkih lica, prvenstveno novi Zakon o zaštiti podataka o ličnosti (u daljem tekstu: ZZPL), veoma nam je bitno da pažljivo pročitate ovo Obaveštenje, kako biste bili upoznati sa vrstama podatka o ličnosti koje najčešće obrađujemo, u koje svrhe obrađujemo vaše lične podatke, ko ima pristup vašim podacima, a posebno kako biste bili upoznati sa vašim pravima u pogledu obrade ličnih podataka. Mi vodimo računa o zaštiti vaših ličnih podataka i u potpunosti podržavamo prava vas kao korisnika koja predviđa ZZPL. Podatak o ličnosti je svaki podatak koji se odnosi na fizičko lice čiji je identitet određen ili odrediv, neposredno ili posredno, posebno na osnovu oznake identiteta, kao što je ime i identifikacioni broj, podataka o lokaciji, identifikatora u elektronskim komunikacionim mrežama ili jednog, odnosno više obeležja njegovog fizičkog, fiziološkog, genetskog, mentalnog, ekonomskog, kulturnog i društvenog identiteta. Pitanja, pritužbe, zahteve i dodatne informacije oko Obaveštenja o privatnosti, zaštite podataka o ličnosti i ostvarivanja vaših prava možete ostvariti slanjem na sledeću e-mail adresu info@mlily.rs.

IZMENE I AMANDMANI

Ovo Obaveštenja je doneto dana 21. avgusta 2019. godine i podložno je promenama. Ukoliko se ovo Obaveštenje menja ili dopunjuje, unećemo datum poslednje verzije dokumenta. O svakoj promeni Obaveštenja ćemo vas blagovremeno obavestiti.

O NAMA

Servis predstavlja uslugu informacionog društva koju pruža Rica Furniture DOO, Glavna 238, 22400 Ruma, Republika Srbija, matični broj: 21686263, PIB: 112493639 (u daljem tekstu: Kompanija). Stoga u ovom Obaveštenju “mi” i “naši” upućuje na Kompaniju. Korišćenjem usluga Servisa pružate nam informacije, od kojih su neke i vaši lični podaci. U zavisnosti od svrhe, vaše podatke možemo da obrađujemo u svojstvu rukovaoca. Rukovalac je subjekat koji samostalno ili sa drugim subjektima određuje svrhu i način obrade podataka o ličnosti (npr. poslodavac koji obrađuje podatke o ličnosti za potrebe zaposlenja je odredio svrhu obrade i podatke obrađuje u svojstvu rukovaoca). Molimo vas da se pre upoznavanja sa sadržinom Obaveštenja, prethodno upoznate i sa sadržinom Politka privatnosti.

PRAVNI OSNOV OBRADE

Za neke svrhe obrade, vaše lične podatke obrađujemo na osnovu vašeg pristanka za obradu podataka o ličnosti uz prethodno obaveštavanje o svim bitnim aspektima obrade. Bitno je da znate da pristanak u bilo kom momentu i bez obrazloženja možete povući, što za posledicu ima prestanak dalje obrade. U nekim situacijama je pravni osnov za obradu ličnih podataka ugovorni odnos sa licem na koje se lični podaci odnose, kao što je npr. slučaj kod obrade neophodne za sam pristup i korišćenje Servisa Kompanije. Takođe, u nekim situacijama imamo legitiman interes za obradu vaših podataka, kao npr. kada je obrada neophodna u svrhu sprečavanja prevara ili eventualnih zloupotreba. Možemo da obrađujemo vaše lične podatke ukoliko to od nas zakon zahteva. Takođe, možemo da obrađujemo vaše lične podatke ukoliko je obrada neophodna u cilju zaštite vaših životnih interesa. Ukoliko obrađujemo vaše lične podatke kada to od nas zakon zahteva ili u cilju zaštite vaših životnih interesa, obavestićemo vas o tome.

SVRHA OBRADE, PERIOD I PODACI KOJE OBRAĐUJEMO

Pretežan deo naše obrade ličnih podataka se javlja u procesu kupovine proizvoda. Podaci koje najčešće obrađujemo su ime i prezime, e-mail, broj telefona i td. Nije moguće obezbediti potpunu listu svih ličnih podataka koje obrađujemo, jer svaki kupac može navesti različite podatke. Sve podatke koje tražimo od vas, prikupljamo za tačno određenu svrhu, o čemu ćete uvek biti jasno obavešteni. Osnovne svrhe prikupljanja i obrade podataka jesu omogućavanje pružanja usluge informacionog društva, bezbednost korisnika Internet Servisa, kao i omogućavanje kreiranja i postavljanje sadržaja u skladu sa zakonom. Vaše podatke o ličnosti čuvamo za vreme koliko je potrebno radi ostvarenja konkretne svrhe, ili pak do momenta opoziva datog pristanka, odnosno do isteka vremenskog perioda na koji ste nam dali pristanak za obradu, nakon čega se podaci brišu ili se čine neprepoznatljivim. Podatke koje nam ostavljate prilikom registracije čuvamo do deaktivacije vašeg korisničkog naloga. Izuzetno, vaše podatke možemo čuvati i nakon povlačenja pristanka ili ispunjenja svrhe, u situacijama kada je to neophodno radi izvršenja naše zakonske obaveze ili radi podnošenja, ostvarivanja ili odbrane pravnog zahteva. Obrađujemo lične podatke da bi korisnicima omogućili uslugu i funkcionalnosti koje nudi Servis, da bi izmerili upotrebu i unapredili Servis, zaštitili korisnike i omogućili im neometano korišćenje sajta uz pružanje podrške korisničkog servisa.

NAŠ LEGITIMNI INTERES

Kako bismo ostvarili našu poslovnu svrhu, obrađujemo vaše lične podatke na osnovu legitimnog interesa. Naravno, to radimo samo ukoliko vaš interes ili vaša osnovna prava i slobode ne pretežu nad našim legitimnim interesom. Legitimni interes koristimo kako bismo:
  • dijagnostikovali tehničke probleme sa Servisom;
  • održavali vaš korisnički nalog, odgovorili na vaše zahteve i moguće pritužbe;
  • bolje razumeli vas kao korisnike kroz vaše ponašanje, vaša interesovanja i vaše sklonosti;
  • zaštitili naše poslovanje i pružili podršku našim korisnicima;
  • testirali i razvijali nove proizvode i usluge i kako bismo poboljšali postojeće.
  • Identifikovali i zaštitili korisnike Servisa i sam Servis od prevare ili nelegalnih aktivnosti
Upotrebom Servisa slažete se da određeni zaposleni u Servisu i Kompaniji mogu da vas kontaktiraju na osnovu vaših kontakt podataka koje ste obezbedili kako bi vas upozorili na određene nepravilnosti sa prijavom zarad dijagnostikovanja tehničkih problema sa Servisom ili u slučaju da postoji sumnja da se određene prevarantske ili nelegalne aktivnosti (npr. hakerski napadi, preuzimanje naloga, slanje neprikladnih fajlova, spam i slično) pokušavaju nad nalogom korisnika da bi ga zaštitili od neželjenih posledica. Osnov obrade jeste naš legitimni interes kao vlasnika Servisa. U svrhu zaštite Servisa, obrađuju se podaci: ponašanje na sajtu (prethodne pretrage), IP adresa, informacija o prisutpnom uređaju, browser-u i operativnom sistemu i slično. U svakom trenutku možete da izjavite prigovor na ovakvu obradu vaših ličnih podataka na sledeću e-mail adresu info@mlily.rs. Za više informacija o vašim pravima, upućujemo vas na sekciju Vaša prava u nastavku.

BEZBEDNOST VAŠIH PODATAKA

U cilju bezbednosti podataka koje obrađujemo, uvek nastojimo da primenjujemo neophodne standarde u zaštiti podataka o ličnosti, te da primenjujemo sve neophodne tehničke, organizacione i kadrovske mere zaštite u skladu sa zahtevima važećeg ZZPL, uključujući, ali ne ograničavajući se na: tehničke mere zaštite, mere zaštite koje se odnose na fizički pristup mestu gde su pohranjeni vaši podaci, mere zaštite informacione bezbednosti vaših podataka u skladu sa važećom regulativom, i ostale mere koje su primerene obradi i neophodne da bi se obezbedila zaštita konkretnih podataka o ličnosti. Treća lica koja obrađuju podatke takođe imaju obavezu da primenjuju sve potrebne tehničke, organizacione i kadrovske mere.

PRENOS LIČNIH PODATAKA U DRUGE DRŽAVE

Iznošenje podataka u inostrane države se vrši na osnovu podrazumevanog nivoa primerene zaštite ličnih podataka u tim zemljama, u skladu sa zakonom. Ukoliko pojedini Rukovaci imaju sedište izvan gore grupe zemalja EU i USA, iznošenje podataka bi bilo moguće isključivo uz primenu odredbi člana 65. ZZPL kojim se reguliše prenos uz primenu odgovarajućih mera zaštite.

VAŠA PRAVA U VEZI SA LIČNIM PODACIMA KOJE OBRAĐUJEMO

1) TRANSPARENTNOST: Kada nam ostavljate lične podatke, transparentno ćemo vas obavestiti o svrsi za koji su nam određeni podaci potrebni, ko koristi ove podatke, te ćemo vam pružiti sve ostale informacije relevantne za obradu vaših podataka (ovo pravo je ispunjeno davanjem na uvid ovog Obaveštenja). 2) PRAVO NA UVID: Imate pravo da budete obavešteni o tome da li obrađujemo vase podatke o ličnosti, te ukoliko ih obrađujemo, imate pravo po osnovu izvršenog uvida da zahtevate ispavku, dopunu, ažuriranje, brisanje podataka, kao i prekid i privremenu obustavu obrade. 3) PRAVO NA ISPRAVKU, DOPUNU I AŽURIRANJE: Podaci koji se obrađuju treba da budu tačni i potpuni. Imate pravo da se vaši netačni lični podaci bez nepotrebnog odlaganja isprave, odnosno nepotpuni podaci dopune. 4) PRAVO NA BRISANJE: Imate pravo da vaši lični podaci budu obrisani u skladu sa ZZPL. Bitno je da vas informišemo da ukoliko želite brisanje podataka za čiju obradu ste dali saglasnost poslodavcima, neophodno je da se poslodavcu koji je u konkretnom slučaju rukovalac obratite kako biste ostvarili pravo na brisanje. Ukoliko je neophodno da i dalje vršimo obradu kako bi izvršili svoje zakonske obaveze (npr. Zakon o računovodstvu i slično) ili radi podnošenja, ostvarivanja ili odbrane pravnog zahteva, izbrisaćemo samo deo podataka koji nam više nisu neophodni. VAŽNO: Ukoliko zahtevate pravo na brisanje vaših ličnih podataka i brisanje vašeg korisničkog naloga, sa istom adresom nećete više biti u mogućnosti da registrujete nalog. 5) PRAVO NA PRENOSIVOST: Ukoliko želite od nas (i) da dobijete u strukturisanom, uobičajeno korišćenom i elektronski čitljivom obliku lične podatke koje ste nam dostavili prilikom registracije, imate pravo da to tražite od nas, pod uslovom da je obrada zasnovana na pristanku ili ugovoru i da se obrada vrši automatizovanim putem. 6) PRAVO NA OGRANIČENJE OBRADE: Imate pravo da tražite ograničenje obrade vaših ličnih podataka u određenim situacijama. 7) PRAVO NA PRIGOVOR: Imate pravo da podnesete prigovor na obradu vaših podataka o ličnosti koja se vrši na osnovu legitimnog interesa. Imate pravo da podnesete prigovor na obradu vaših podataka o ličnosti koja se vrši na osnovu legitimnog interesa. 8) PRAVO NA OBRAĆANJE NADLEŽNOM ORGANU: pravo podnošenja pritužbe Povereniku za pristup informacijama od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti – Bulevar kralja Aleksandra broj 15, 11120 Beograd, telefon: +38111 3408 900, e-mail: office@poverenik.rs. 9) SVA DRUGA PRAVA PREDVIĐENA ZAKONSKOM REGULATIVOM: Lice na koje se podaci odnose može svoja prava ostvariti upućivanjem zahteva na mail adresu: info@mlily.rs . Povodom ostvarivanja gore navedenih zahteva, Kompanija će vam pružiti sve neophodne dodatne informacije, kao i pomoć, u skladu sa uslovima i na način propisan važećim ZZPL. Vaša prava možete da ostvarite slanjem zahteva na sledeću e-mail adresu info@mlily.rs. Na vaš zahtev odgovorićemo u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 30 dana od dana prijema zahteva. U slučaju složenosti ili velikog broja zahteva, moguće je da će nam biti potreban dodatan rok za odgovor na zahtev. Taj rok ne može biti duži od 90 dana i o tome ćemo vas posebno obavestiti. Ukoliko je vaš zahtev očigledno neosnovan ili se učestalo ponavlja, možemo da ga odbijemo ili da naplatimo troškove za njegovo ostvarivanje. Smatra se da je učestalo ponavljanje kada nam se obratite sa zahtevom za ostvarenje nekog od prava više od jednog puta u jednoj godini. Ukoliko nam se obratite dva ili više puta u toku jedne godine za isto pravo, odgovorićemo na vaš zahtev samo ukoliko imate opravdan razlog.

KO IMA PRISTUP VAŠIM PODACIMA – PRIMAOCI

U zavisnosti od konkretne svrhe, pristup pojedinim podacima o ličnosti korisnika mogu da imaju:
  • Zaposleni u Kompaniji i to samo u meri u kojoj je to neophodno za potrebe obrade.
  • Kompanija, kao deo grupacije privrednih društava, može prosleđivati podatke svojim povezanim licima, kada je to neophodno i uvek u okviru našeg legitimnog interesa i definisane svrhe.
  • Novoosnovani entiteti ili entitet sticaoca vlasništva nad Kompanijom, ukoliko je Kompanija uključena u spajanje, pripajanje, kupovinu, prodaju udela ili drugu statusnu promenu.
  • Naši partneri, koji za Kompaniju vrše određene poslove obrade kao obrađivači, poput eksternih saradnika koji nam pružaju određene usluge, kao i softverskih kompanija koje izrađuju i održavaju softvere u kojima se pohranjuju podaci.
  • Izuzetno, podaci o ličnosti se mogu dostavljati i nadležnim državnim organima, ukoliko je to zakonska obaveza Rukovaoca, i to samo u meri u kojoj je to neophodno za ostvarivanje konkretne zakonske obaveze.
  • Bilo kojem drugom primaocu kada je razumno neophodno, npr. u slučaju opasnosti po život.
Svi primaoci su obavezni da preduzmu odgovarajuće tehničke, organizacione i kadrovske mere kako bi zaštitili vaše lične podatke. U situacijama kada smo mi rukovaoci i obradu podataka po našem nalogu radi neko treće pravno lice kao obrađivač, ugovorom regulišemo odnose sa obrađivačima, kojima se regulišu svi bitni aspekti obrade podataka o ličnosti kao i mere zaštite.

PRISTANAK I OPOZIV PRISTANKA

Ukoliko ste nam dali pristanak za obradu, možete ga opozvati u bilo kom trenutku. U slučaju da opozovete pristanak, prestajemo sa daljom obradom vaših ličnih podataka i brišemo te lične podatke u najdužem roku od 90 dana od dana kada ste poslali opoziv pristanka. Opoziv pristanka je besplatan i možete da ga prosledite na sledeću e-mail adresu info@mlily.rs.

POLISA VEB SAJTA

Koristimo različite tehnologije na našem sajtu, neke od njih sami kontrolišemo (prve strane), a neke kontrolišu druge organizacije (treće strane). Tehnologije koje koristimo uključuju (ali se ne ograničavaju) na kolačiće i skripte. Neke od njih su neophodne za funkcionisanje ovog veb sajta i za naše razumevanje vašeg korišćenja veb sajta. Takođe, koristimo te tehnologije u marketinške i druge svrhe, kao što je opisano dole. Korišćenje kolačića omogućava neke funkcionalnosti našeg sajta, kao i vaše bolje korisničko iskustvo. U cilju pružanja bolje korisničke usluge, naš sajt koristi određene eksterne skripte kao što su Google Analytics, Facebook Pixel i slično, koje mogu prikupljati neke od vaših ličnih podataka. Sa kolačićima koje koristi naš Servis možete se bliže upoznati putem naše Politike privatnosti.

KORISNI LINKOVI:

Fejsbuk Pogledajte OVDE i pravilnik o povratu robe, zameni i načinu rešavanja reklamacija
Save settings
Cookies settings